zondag 5 juni 2011

Kinderkankerfonds.

Met de storting van 2478,90 euro naar het kinderkankerfonds is weer een stukje van mijn 'Camino' afgesloten. De gelden die verzameld zijn kunnen nu ten goede komen van zij die het echt nodig hebben. Eigenlijk is het wel leuk dat het zo veel geworden is. eind december vorig jaar, was er daar nog geen sprake van. Zes maanden later, een aanzienlijke som, vooral door jullie samengebracht. Dank je wel.
En nog steeds (zal niet meer weg gaan zeker) blijven mensen terugkomen op 'het televisie'-verschijnsel. En de zin begint normaal met: 'eigenlijk kijk ik nooit naar VTM, maar ...' OK, Vlaanderen, geef maar toe dat je naar VTM kijkt! Deze week nog de verificateur op school 'Ik heb jou gezien...' en dan begint het verhaal, de kilometers. Maar wat de meesten schijnt te verwonderen is dat ik ook teruggekeerd ben met de motor!
Ondertussen zijn we ook naarstig aan het werken aan een spin-off van deze blog. Zou moeten online komen op of rond mijn verjaardag.
En de dochter begint straks met een eigen zaak: wijnen, recepties, ... Nu je toch aan het surfen en het lezen bent, laat je maar gaan. En surf even naar haar stek: http://www.tire-bouchon.be.
En onbevangen zijn we ook de kaap van 7000 logins overschreden. Hallucianant niet?
Tot volgende week.

1 opmerking: