zaterdag 11 december 2010

'De eerste slaapplaatsen zijn bevestigd'.

Kan vroeg lijken, maar dat is het niet. Wil je goedkoop aan een aantal interessante slaapplaatsen raken, dan lijkt het wel of iedereen meer dan een jaar op voorhand bezig is met plannen. Zo heb ik nog van heel wat plaatsen geen antwoord gekregen of moet ik op zoek naar een alternatief adres, omdat alles reeds volzet is (!!!), bijna niet te geloven, maar het is zo.
Dag 1: nog geen antwoord (Auver-sur-l'oise)
Dag 2: nog geen anwtoord (Vézelay)
Dag 3: le Puy en Vélay: 'La Maison des Loups'
Dag 4: Cahors: een Kyriad hotel

Dag 5: Saint-Jean-Pied-de Port: nog aan het zoeken
Dag 6: Burgos: Hotel Cordon, in hartje Burgos

Dag: 7 tot 10: moet ik nog aan beginnen
Dag 11: Au Remp'Arts in Elne. Bij Belgen. Ben ik eigenlijk heel blij dat ik daar terecht kan. Ben daar vorig jaar al éénmaal blijven slapen op doortocht naar Zaragozza en in de grote vakantie hebben we daar al tweemaal gegeten. Ongeloofelijk lekkere keuken en hele mooie chambre d'hôte!

En de zoektocht gaat verder ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten