zondag 19 december 2010

De reservaties lopen vlot binnen, de rest baart me grote zorgen...

De meeste plaatsen om te overnachten zijn ondertussen bekend. Toch blijven enkele plaatsen me zorgen baren, omdat er totaal geen nieuws van komt. Dat geldt zowel voor de eerste als de laatste nacht in Auvers-sur-l'Oise als voor de tweede nacht in Vézelay. Volgende week stop ik met mailen, maar probeer ik die per telefoon te bereiken. Saint-Jean-Pied-de-Port zal dan wel in orde komen, maar we zijn er nog niet. Ik diende immers een cheque op te sturen, maar breng maar eens aan de Fransen hun verstand dat een cheque alleen nog bij hen bestaat! Het BIC en IBAN-nummer krijgen was blijkbaar ook al uit den boze. Morgen vertrekt er dus een omslag met cash geld in. Wat kwam ondertussen wel in orde?
Valladollid met het Sercotel Filipe IV



Zaragoza met het hotel Hispania
En het Ace hotel in Issoire




Volgende week proberen we dus de rest op te kuisen en starten we met het opstellen van een lijst met wat we per dag zeker zouden moeten gezien hebben, of waar we een stempel zouden moeten halen. Zal me volgende week ook dringend moeten inschrijven voor de 'Pelgrimszegen' in Turnhout. Nog voorbereidings-werk genoeg de komende weken. Maar dat kan je ongetwijfeld hier volgen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten