dinsdag 11 januari 2011

Een schriftje ten voordele van het kinderkankerfonds ...

Mij sponsoren hoeft echt niet. Maar de vraag bleef maar komen, precies alsof wie tegenwoordig op weg gaat, gesponsord moet worden. En ik heb dan ook lang de boot af gehouden. Maar uiteindelijk heb ik dan maar toegegeven. Het zou immers jammer zijn, mensen die willen sponsoren, het niet te laten doen. Er zijn genoeg organisaties die het echt kunnen gebruiken. In de kerstvakantie heb ik dan ook een tijdje zitten nadenken over welk 'werk' ik dan wel het belangrijkste vond. En voor mij is dat in het kader van deze pelgrimstocht, het kinderkankerfonds. Als volwassene geconfronteerd worden met 'de pest' van de XXIste eeuw is al erg genoeg, als kind is het des ter erger!
Als we dan met onze tocht ook nog wat kunnen bijdragen aan het werk van deze vzw, dan is dat best meegenomen. Ik wil Victor en Wim hier uitdrukkelijk bedanken. De éne voor het sponsoren van de boekjes, de andere voor het maken van de stickers. Want inderdaad, het is een schriftje geworden met het logo van de tocht op. 'Think Positive' staat op het schriftje. Laat het ons hopen ....
Het item wordt verkocht aan € 8 en alles gaat integraal naar het kinderkankerfonds. Geef maar een seintje als ook jij er ééntje (of meerdere) wil!
Morgen plaatsen we hier ook een foto bij van het hebbedingetje, beloofd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten