zaterdag 19 maart 2011

Als je je kijk op de dingen verandert, veranderen de dingen waarnaar je kijkt!

De blogtekst van vandaag kan niet anders dan terugkijken op de meer dan geslaagde avond van gisteren: de Open Avond. Iets meer dan een  zestigtal mensen kwam gisteren (en vanmorgen) langs in de Koepel, om een babbeltje te slaan, in de voorbereiding te neuzen, een hapje te eten, de motor te bekijken, ... kortom gezellig samen te zijn. Een bonte variatie van 'long-time' vrienden, 'weerwolf-'vrienden, 'werk-'vrienden, 'buur-'vrienden, ....vrienden. Best leuk hoe iedereen vanuit een eigen invalshoek bezig was, vragen stelde,...
Ik weet het, ik heb niet bij iedereen even lang kunnen stilstaan. Want plots kwam iedereen binnen en voor ik het wist was het drie uur 's nachts of vanochtend. Het doet me echter wel veel plezier te zien, dat iedereen de weg naar voedsel en drank gevonden heeft.

Bedankt ook Wouter en Sabine om de 'catering' te doen en de opkuis te verzorgen. Maar zeker ook dank je wel aan Birgit, die de hele avond (samen met Grietje) zorgde dat niemand 'droog' viel. Het was blijkbaar zo druk dat ze bijna geen tijd gehad heeft om foto's te nemen. Wat maakt dat de beeldjes die je kan zien (de volledige serie kan je zien op Flickr) van voor het begin of naar het einde van de avond waren. Maar geen probleem, ze geven zeker een duidelijk beeld van hoe het was. Wat me ook opgevallen is, is dat velen hun intenties hebben willen meegeven met de Steen van de Hoop. Maar ook mijn Moleskin met voorbereidingen van maanden ver, werd door vele mensen met veel aandacht doorbladerd en soms ook heel uitvoerig gelezen. Ik denk dat het voor velen ook een ontmoeting was met mensen die ze lange tijd niet meer gezien hadden, mensen die ze konden leren kennen. Ook dat is fijn dus.

Bedankt dus allemaal om er zo'n fijne avond van te maken...
Bedankt om de leuke gesprekken ...
Bedankt Ilse en Lars om toch nog langs te komen ...

Bedankt voor de vele kaartjes met hele mooie teksten (waarvan ik er al eentje pikte om een titel te geven aan dit blogstukje....

Bedankt om mer eraan te herinneren dat 'zoiets' na de tocht ook best leuk zou zijn ...
Bedankt Carmino en Bert om na andere bezigheden gisterenavond in de heel late uurtjes toch nog langs te komen....
Bedankt om me erop te wijzen dat bepaalde onderdeen van de powerpoint, namelijk over de gebruiksaanwijzing van de blog best nog eens op de blog zouden mogen komen...
Bedankt Peter om me erop we wijzen dat een kaartje uit Santiago leuk zou zijn ...
Bedankt Kris om we erop te wijzen dat de Vendôme ook een beetje het aards paradijs is ...

Maar bovenal,
dank je wel, allemaal, in naam van het kinderkankerfonds om jullie milde giften!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten