vrijdag 11 maart 2011

España culinarias - cuatro

Doodgaan van de honger, het zal er zo te zien wel niet inzitten, zeker. Ook in Santiago zelf, val je zo te zien over de restaurantjes. Trouwens het hotel waar ik verblijf schijnt gerenomeerd te zijn voor de bereiding van vis. Ook tijdens de terugweg passeren we trouwens nog wat andere streken:Valladolid en Zaragoza. Alhoewel, door de uitwisselingen, kan ik me bij dat laatste heel goed voorstellen wat het is en waar ik zal eten.
Genoeg over eten nu. Vandaag moeten heel wat losse eindjes afgerond kunnen worden. Wat zijn die kleinigheden dan? Wel, de linkerspiegel van de motor geeft me een te klein beeld en zou vervangen moeten worden door een iets groter exemplaar. De laatste notities in verband met de routes moeten vandaag zeker afgewerkt. De motor moet gekuisd worden, ...  en dan zouden we zo ongeveer klaar moeten zijn.
Gisteren met Birgit ook nog iets gedaan, wat ik in eeuwen niet meer gedaan had: een aquarel gemaakt. Het is de bedoeling dat deze aquarel de voorkaft wordt van het boekje bij de Pelgrimszegen. Vanavond eens luisteren hoever Wouter en Carmino hiermee staan. En aangezien het mooi weer is, als er nog wat tijd is: even de motor op en wat kilometers in de vingers krijgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten