dinsdag 22 maart 2011

Ik kon het niet laten + Wijzigingen aan de blog: deel 2

Gisteren hadden de cursisten van het HPO een werkbezoek in Sauramps in het Odysseum in Montpellier. Een grote boekenwinkel, maar geen keten zoals de Fnac. Met een enorme keuze aan boeken. En wat zagen we? Jawel, een hele sectie aan boeken over Santiago de Compostela. Ik kon het niet laten en schafte me een boekje aan over 'les origines et histoires des chemins de Compostelle'. Vanacht nog wat zitten in lezen. Best interessant. Maar soms ook kleine storende foutjes. Zo wordt de Via Brugensis op de middenpagina (met het overzicht van alle routes) niet vermeld, maar enkele bladzijden verder: hupla daar wel. Maar voor de rest best interessant. Ik kijk de komende dagen wel wat er eventueel op de blog kan van verschijnen. Ondertussen werd het wel het meest goedkope boekje dat ik aanschafte: slechts 5 euro! Moet je in België eens proberen te vinden.
A demain!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten