woensdag 20 april 2011

invitación*******invitation*******invitatie

Reeds van voor ik vertrok, kwam er de vraag of ik een foto-avond zou doen. Hoe verder de tocht zich zet, hoe meer ik daar ook 'goesting' in krijg. Er valt nog zoveel meer te zeggen dan in de blog z'n plaats kon krijgen. Ook de blog zal niet zomaar stoppen zaterdag. Maar daarover en de datum van zo'n avond volgt wel nog nieuws (op de blog natuurlijk).

Er zijn ook van langsom meer mensen die een berichtje sturen: wanneer ben je thuis zaterdag? Dat weet ik nog niet. Een exact uur kan ik daar niet op plakken. Trouwens de eerste uren zijn voor Sabine en de kinderen (de grote sloebers zullen het graag horen!).
Maar ik kan begrijpen dat mensen een vraag willen stellen, me eens willen 'zien', of gewoon eens willen polsen hoe het 'echt' geweest is, zien of ik 'vermagerd' ben, of ik nog wel Nederlands kan, ..... Wel dat kan. In overleg met Sabine is iedereen van harte welkom nu zaterdag tussen 14.30 en 16 uur, bij ons thuis. Je mag je er wel niks groots bij voorstellen. Een glas en een babbel. En een tapas als we eraan denken.
Nu hadden we wel graag geweten wie er eventueel langs zou komen. Wie dus denkt dat hij/zij de moderne pelgrim in levende lijve wil zien (-:)), mailt dit liefst door naar:
fverplancke@live.be (en liefst voor donderdagavond).
We zullen je graag ontvangen en na die lange tijd ook weer eens Nederlands praten met iemand. Het enigste gespreksonderwerp: de tocht naar Santiago.
Cada difundir la palabra....
Chaqu'un passe le mot....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten